Shut The Fuck Up

the blog full of idle...
22. 11. 2008

Tak sem se dneska probudil, líně se protáhnul v posteli a podíval se z okna. Už je to tady, první sníh. Ta běleskvoucí a parádní nádhera, co se během pár okamžiků promění v bahnitou, rozmočenou, rozšlapanou a zákeřnou svini, která okamžitě zmrzne a nečeká na nic jinýho, než aby vám na ní při první přiležitosti uklouzla noha a vy si nejvíc rozbijete xicht. Moc, moc se těším na tyhle každodenní radovánky, kde je jakejkoliv rychlejší pohyb okamžitě ztrestán kvalině zmrzlým povrchem.



08. 11. 2008

Jako milovník quake 3 movies, především teda těch kvalitních, občas stáhnu nějakou tu novinku, co se zrovna objeví "na trhu". Paradoxně koutkem oka sleduju i českou produkci, o který bych se nebál prohlásit, že se kvalitou pohybuje někde kolem sLicova adminování - jinak vynikající akce - PGCH Summer 2k2.
Nudu během idle už pár let zaháním sledováním tvorů nižší životní formy. Exhibici takovýchto exemplářů naleznete jistojistě na dnes už legendární zpovědnici, ale především taky na q4.cz sajtě a zdůraznil bych, že zdaleka ne jen v komentářích.
Zrovna včera sem si zkvalitňoval idle kuřecím, když sem na zmíněné klauniádě4 narazil na newsku od českého "moviemakera" Silu. Viděl sem už několik jeho práciček a nutno poznamenat, že jedna byla horší než druhá. Sosnutí traileru tedy bylo takřka povinností. Mezi highlighty jeho videí bych zmíníl velice špatnou selektci fragů, hudbu a font/intro layouty/kompozice vykradený z filmů (např. Spiderman), dementní rádoby profi zpomalený záběry kamerou (který nikoho, koho bych já označil quakerem ani zdaleka nezajímaj) a často pokusy o nějakej retrostyle bo wtf za pomocí černobílýho filtru. Dále (to asi ale už bude záležitostí celýho HAN-SAI) musím zmínit  neuvěřitelně dementní názvy, které pro svá veledíla volí. V podstatě jediný čeho tímhle opravdu inteligentním počinem dosáhli je, že pokud se chci s někým bavit o nějakém z jejich videí, musíme si nejdřív popsat celej "scénář", protože podle názvu nikdy nikdo neví, o kterém videu je vůbec řeč (za předpokladu, že nevyšlo pár dní dozadu, pak samozřejmě stačí použítí odkazu poslední).
No, dost sraček a vraťme se k onomu traileru. V podstatě se má jednat o jakousi upoutávku na hlavní video, které má zachytit fragy ruskočínského hráče Jiba. Po jeho zkouknutí, se mé pochyby o tom, že to nejhorší Silu už dávno předved, rozplynuly jak dav cikánů při výzvě k poctivé práci. Hned po prvních tónech mě neupoutala vykradená znělka z Elfen Lied. Vzhledem k tomu, že jí mám asociovanou se zmíněným anime titulem mi to přišlo neuvěřitelně trapný a mimo. Následovalo zhrození se, z použitého černobílého filtru skloubenýho s wannabe zpomalenejma záběrama, který naprosto nedávaly smysl. To vše samozřejmě důkladně proloženo logem razoru. Těžko říct, jak to působí na lidi co Elfen Lied neznaj, nicméně mě to přišlo jako lacinej scum, rádoby si hrající na city, s tím, že použitý záběry uděláte za 3 minuty v q3mme. Dále mi přišlo trošku víc směšný, že název autora sem se dozvěděl hned několikrát nicméně jméno/nick hlavního aktéra probliknul v nejvíc nesmyslnej a nečekanej okamžik na max 1-2 sekundy. V podstatě mi přišlo, že je to uděláný cíleně tak, aby si to opravdu nikdo nestih přečíst. Je teda pravda, že ke konci traileru se objeví jakási soupiska, kde se dá název aktéra dohledat, nicméně daleko větším fontem tam je česká skupina HAN-SAI případně QUAKE.cz, což je imho fakt dost low. K čemu je teda popravdě ten trailer? ;)
Co se týče kvality obrazu/zvuku, k tomu žádný komentáře nemám. Jednak tomu moc nerozumím, a druhak mě to v podstatě vůbec nezajímá. Nutno ale podotknout, že video mi to z tohole pohledu přišlo víc než v pohodě.
Na závěr chci jen říct, že se nejedná o žádnej cílenej útok na skupinu HAN-SAI případně na Silu. Myslím, si že moje kritika je víc konstruktivní, než pár písmen v komentářích od řiťolezců všeho druhu na clown1xově blogu. Link na video je samozřejmostí, jen si udělejte obrázek sami. Přecijen de o jakýsi kulturní počin a na ten se budou subjektivní názory lišit vždycky. Připomínám, že tu je prostor pro diskusi v komentářích. Rád se pousměju i já nad vašimi názory ._.

manju by silu
"frags" by jibo

download
(47MB, avi @ x264)



05. 05. 2008

Dneska bylo na programu předposlední kolo LB. Už když sem před zápasem samotným idlil irc, docela mě pobavilo, že se má hrát bo5 (best of five), i když se nejedná o finále LB. Samozřejmě sem ihned kontaktoval legieho a jako spRávnej sráč ho trošku pospamoval.

qry na irc...

[21:34:18] [[TA]Wh3nom]: vinmacka?
[21:34:36] [Legie]: j
[21:34:40] [[TA]Wh3nom]: hele
[21:34:42] [[TA]Wh3nom]: rekni mi
[21:34:44] [[TA]Wh3nom]: proc se hraje
[21:34:46] [[TA]Wh3nom]: ted bo5
[21:34:49] [[TA]Wh3nom]: co to je za picovinu
[21:34:52] [[TA]Wh3nom]: ten q3 nc
[21:34:55] [[TA]Wh3nom]: chapu
[21:35:00] [[TA]Wh3nom]: finale celkovy
[21:35:02] [[TA]Wh3nom]: dokazu pochopit
[21:35:08] [[TA]Wh3nom]: finale wb a finale lb
[21:35:09] [[TA]Wh3nom]: ale nechapu
[21:35:11] [[TA]Wh3nom]: proc se hraje
[21:35:12] [[TA]Wh3nom]: nesmyslne
[21:35:16] [[TA]Wh3nom]: bo5
[21:35:21] [[TA]Wh3nom]: v nakym zapase
[21:35:25] [[TA]Wh3nom]: kterej je nekde uprostred pawouka
[21:35:27] [[TA]Wh3nom]: z niceho nic
[21:35:30] [[TA]Wh3nom]: tak mi rekni tyvole
[21:35:33] [[TA]Wh3nom]: co to dopici je ?
[21:35:44] [Legie]: ja psal pravidla snad ? :/
[21:35:49] [[TA]Wh3nom]: fajn
[21:35:49] [Legie]: ja dosel k hotove veci bouzel
[21:35:50] [[TA]Wh3nom]: ukaz mi
[21:35:54] [[TA]Wh3nom]: kde v pravidlech
[21:35:55] [Legie]: neni to na webu
[21:35:56] [[TA]Wh3nom]: ze se bude hrat
[21:35:58] [[TA]Wh3nom]: be5
[21:36:01] [[TA]Wh3nom]: o*
[21:36:04] [[TA]Wh3nom]: nakej lol zapas
[21:36:09] [[TA]Wh3nom]: proste to neni nikde
[21:36:12] [[TA]Wh3nom]: tak se zklidnete
[21:36:18] [[TA]Wh3nom]: a dejte to normalne
[21:36:19] [[TA]Wh3nom]: zase tyvole
[21:36:22] [[TA]Wh3nom]: naky frasky
[21:36:23] [[TA]Wh3nom]: jen proto
[21:36:30] [[TA]Wh3nom]: "ze je to zajimavej zapas
[21:36:30] [[TA]Wh3nom]: "
[21:36:34] [[TA]Wh3nom]: to trosku zavani
[21:37:06] [Legie]: cim to zavani ? stejne to da swedsko 3:0
[21:37:14] [[TA]Wh3nom]: no ne
[21:37:19] [[TA]Wh3nom]: proc se nehral bo5
[21:37:21] [[TA]Wh3nom]: prvni zapas
[21:37:24] [[TA]Wh3nom]: v LB
[21:37:26] [[TA]Wh3nom]: 2ha vetev?
[21:38:02] [Legie]: http://www.quake.cz/q3nc/?page=loosers
[21:38:05] [Legie]: tak sem to udelal
[21:38:11] [Legie]: ze od toho 4 kola bo5 no
[21:38:14] [Legie]: nevim
[21:38:41] [[TA]Wh3nom]: :))))
[21:38:44] [[TA]Wh3nom]: tak to je ovsem hodne fer
[21:39:10] [[TA]Wh3nom]: je to proste nelogickej nesmysl
[21:39:17] [[TA]Wh3nom]: a nikdy to tak nikde nebylo
[21:39:18] [[TA]Wh3nom]: :)
[21:39:29] [Legie]: nikdy nebyli 3 teamy z jedne zeme
[21:39:34] [Legie]: myslis ze me to nesere ? :(
[21:39:36] [Legie]: popravde
[21:39:44] [Legie]: nejradej bych se na to nejvic ale nejvic vysral
[21:39:51] [Legie]: fakt uz po zakl. skupinach
[21:40:03] [[TA]Wh3nom]: tak to je mi jasny kdyz ten vas super team nepostoupil
[21:40:08] [Legie]: dojdu k rozdelane veci - 3/4 veci je neujasnenych
[21:40:09] [[TA]Wh3nom]: ale porad nechapu
[21:40:14] [[TA]Wh3nom]: proc se ted ma hrat bo5
[21:40:19] [[TA]Wh3nom]: kdyz to este porad neni finale lb
[21:40:19] [[TA]Wh3nom]: :D
[21:41:10] [Legie]: nevim no finale lb bude taky bo5 proste
[21:41:19] [Legie]: je to lepsi jak hrat 2 trapne mapy - stejne uz je konec
[21:41:23] [Legie]: neresil bych to moc
[21:41:48] [[TA]Wh3nom]: presne
[21:42:01] [[TA]Wh3nom]: proc jet podle zajetech pravidel
[21:42:08] [[TA]Wh3nom]: kdyz si to muzes udelat uplne sam uplne jinak
[21:42:11] [[TA]Wh3nom]: to je argument!
[21:42:12] [[TA]Wh3nom]: :DD
[21:42:22] [[TA]Wh3nom]: proste je to llama
[21:42:25] [[TA]Wh3nom]: a je to evidentni
[21:42:27] [[TA]Wh3nom]: :)
[21:42:38] [Legie]: nj uz at to mam za sebou
[21:42:48] [Legie]: spis nechapu co ti to tak vadi
[21:42:58] [Legie]: kdyz je to uz od zacatku posrane cele s tema ABC teamama
[21:43:16] [[TA]Wh3nom]: co na tom je jako posranyho? :D
[21:43:26] [Legie]: nevim sere me to
[21:43:35] [Legie]: mel mit kazdy tym jeden team
[21:43:38] [[TA]Wh3nom]: to je ale jen tvuj subjektivni nazor
[21:43:38] [Legie]: tohle me proste sere
[21:43:43] [[TA]Wh3nom]: to ze se to ted nema hrat bo5
[21:43:46] [[TA]Wh3nom]: je proste realita
[21:43:46] [[TA]Wh3nom]: :D
[21:43:54] [Legie]: aspon to nejak zpestrim
[21:43:59] [[TA]Wh3nom]: ok
[21:44:01] [[TA]Wh3nom]: finale lb
[21:44:06] [[TA]Wh3nom]: budem hrat na jednu mapu
[21:44:07] [[TA]Wh3nom]: tl 10
[21:44:13] [[TA]Wh3nom]: to bude paradni spestreni
[21:44:15] [[TA]Wh3nom]: hned budes na koni
[21:44:17] [[TA]Wh3nom]: :))))))
[21:44:41] [Legie]: :)) moc to resis stejne je to docela jedni
[21:44:43] [Legie]: jedno
[21:45:35] [[TA]Wh3nom]: ok tyvole
[21:45:38] [[TA]Wh3nom]: az bude nakej turnaj
[21:45:41] [[TA]Wh3nom]: a das nekomu 2:1 na mapy
[21:45:43] [[TA]Wh3nom]: tak tam pridu
[21:45:46] [[TA]Wh3nom]: a reknu
[21:45:47] [[TA]Wh3nom]: coze?
[21:45:56] [[TA]Wh3nom]: ac je to bezvyznamenej zapas
[21:46:01] [[TA]Wh3nom]: ma se to hrat bo5
[21:46:02] [[TA]Wh3nom]: ...
[21:46:03] [[TA]Wh3nom]: :))))))))
[21:46:09] [[TA]Wh3nom]: uvidime jestli s tim budes souhlasit
[21:47:54] [[TA]Wh3nom]: ted sem si te desne povodil co ?
[21:47:55] [[TA]Wh3nom]: :D:D:D

Před pár minutama se dohrálo ono zmíněné kolo. A copak se asi nestalo?... UK vedli nad SWE 2:0 na mapy, ale protože se hrálo nesmyslně bo5 (= 3 vítězné mapy) nakonec vyhráli švédi 3:2 na mapy. llama? Tak co to dopíčí zase je za čachry? Inu českej quake pod taktovkou mesié pissoára Legieho (bo nevim koho jinýho) si to zase jednou povodil... :D



25. 03. 2008

Brzo už to budou 2 roky, co sme všichni přešli z modu OSP na CPMa vq3. Postupem času sme se tak propracovali z verze 1.34 až do současné 1.45.
Zahrnutí vq3 do CPMa (chápej konkurenčního gameplaye OSP) mělo jediné logické opodstatnění - CPL tehdá oznámilo podporu Q3 DUELu ve své World Tour 2k6. Ač to ten imbecil arqon popírá a všem vysvěltuje, že to tak nebylo - prej ho o to požádal Rhea - všem co nemaj v hlavě úplně nasráno to musí bejt přece jasný.
Důvod k přestupu byl jednoduchý - ve prospěch CPMa jasně hovoří lepší netcode. Tak sme tedy vyměnili roky prověřené OSP (hi shaRpy) za novinku v podobě CPMa vq3, které mělo bohužel "opravenou" fyziku pohybu, takže strafe byly oproti OSP rapidně zkráceny. Postupem času se také zjistilo, že chybjej vychytávky z OSP v podobě cg_deadbodyfilter, cg_gibs nebo že crosshairy vypadaj trošku jinak. V nějaké další z verzí mental arqon "opět opravil" spawn systém (ano ten s kterým sme hráli bezmála 7 let a nikomu nic nevadilo). S CPMa sme se všichni (až na shaRpyho) docela sžili a zvykli si na to, že se prostě už nikdy normalně skákat nebude. Dalo by se ríct, že to bylo v podstatě ok, ale....
V tom ovšem přišla verze 1.44, kde si buznička arqon usmyslel, že nesmyslně zaktualizuje ikonky itemu. Ty sou teď tak otřesný, že kdykoliv vidim loading mapy/itemu, chce se mi blejt. Aby toho nebylo málo, nesmyslně ubral jedno vykreslování thin shaftu, což mě sice netrápí, ale byl to dozajista potřebný krok (ne nešlo ho tam nechat!). To samé nastalo ohledně vykreslování kouře. Původní nastavení zmizelo do ztracena a vrátit se ke starému kouři opět není možný :(tyffy).
V poslední době vyplul napovrch command v podobě cg_xerpclients. Už když sem hrál před rokem EuroCup, všichni děsně plakali z tehdejšího fenoménu, kterým nebyl nikdo jiný než Lugia a jeho shaft. Podprůměrný hráč (kevšemu cpm), byl hypován do nebes díky statistikám shaftu, které většinou nešly pod 45%. Ze všech stran se linuly breky nejen českých nul, že mu to opravdu lepí a jak není vynikající. Až nyní ovšem vyplouvá napovrch, že celou dobu používal už zmíněný command cg_xerpclients 1 na shaft.
Teď neco blíže k vlastnímu příkazu. Pokud se podíváte do dokumentace CPMa dozvíte se následující.

cg_xerpClients (default = 0)
1 - id's smoothclients: fine if you have TN 0, worthless otherwise.

Blabla, prostě víte howno největší. Nezbejvá vám než si příkaz vyzkoušet sami. Slyšel sem o tom že ho používali teploušové z miel už dříve, nicméně když sem vyzkoušel hodnotu -1, kromě většího warpu mi to nijak speciální nepřišlo. Čas plynul a někdy před cca 2ma tejdnama na to zase přišla řeč. Byli sme na serveru s kRysometem a tyfoidem, když mi někdo objasnil, že ta "správná hodnota" je prej 1. Tak sem si to nastavil a směju se do teď. Pěkně sme se s klukama pobavili a samozřějmě dospěli k názoru, že command na vypnutí uhejbaní nmyho v q3 fakt nepotřebujem. Tahle hodnota vám totiž prakticky zdvojnásobí accuracy s mašinou a shaftem aniž by ste na svý hře změnili cokoliv jinýho. Nemálo to vysvětlilo pár her s jistejma polákama. Warpy jsou stejné jako při hodnotě 1, což je při raketě fakt nejhorší. Tomu se dá samozřejmě předejít tím, že si xerpyho nastavíte pouze pro zbraně kde vám zjednoduší aim o polovinu:

bind e "weapon 6; cg_xerpclients 1"
bind f "weapon 5; cg_xerpclients 0"

No není to nejlepší? Takže poslední dobou lidi zjišťujou, že je v Q3 CPMa celou dlouhou dobu cheat... ano zajisté je to cheat, když to ve výsledku udělá z vašeho shaftu takový dělo, že 50% accuracy vám nedělá sebemenší problém i když si jen tak skáčete po levelu. Mašina je taky přímo vražedná. Díky Lukerovi a Zubbovi už sem měl tu možnost si proti xerpymu oficiálně zahrát. Dozajista bylo normální, že sem měl v pt4 mašinu 18 a luker asi 43, je to přeci tak výborný hráč (ne, nejsou to breky - já nejsem ten kdo prohrál ._.). Spíš mi de o to, poukázat na trošku lol command, kterej vám jedině tim, že si ho zapnete ve výsledku natolik zjednoduší aim s shaftem/mašinou, že prakticky ve vq3 jiný zbraně nepotřebujete.
Hmm a kde je náš vyvážený Q3 teď? Jen se podívejte na poslední dema v3rba nebo cyphera, dost zvláštní, že maj shaft na netu (klidně na pongu 60+) lepší než cooller na lanu, ne? To mě taky přivádí k myšlence, jež neustále produkuje ten shemale arqon, že cg_xerpclients jenom upřesňuje pozici nmyho v mapě. Tak tomu bych se hodně divil, když s jeho pomocí každej produkuje těžce nadprůměrný stats i pro hru na LANu.
Samozřejmě všechno se dá poladit, kupodivu ne v CPMa. Pokud se třeba na ESR, vyjádří vq3 hráči, ať už k players, ikonky itemu, cg_xerpclients nebo fyzice, okamžitě nám pan šukam_ovce_arqon vysvětlí, že sme uplakaný vq3čkáři co nemaj právo do ničeho co kecat. Dál se nám vysmějeí, že to proč brečíme je následek toho, že fixnul nějakej z bugů (ano opravdu nám hodně vaděj tech 7let co s nima hrajeme ty kreténe), nebo že máme jít hrát cpm, když nejseme s vq3 spokojení. Vůbec tahle fráze - "tak hrajte cpm ne?" - se v těhle diskuzích šíří z debílka na debílka.
Popravdě je to eště o dost vtipnější. Ve skutečnosti totiž vq3 gameplay upravuje team, kterej se x let soustředil na CPMa, a x let nám vysvětloval jak je to konkurenční OSP děsně nahowno. Nyní sme v situaci, kdy se k gameplayi vysloví řekněme nezanedbatelná část vq3 hráčů (chápej, těch lidí co ten gameplay fakt hrajou - neviděli ho jen v ňákym changelogu) a ta je umlčena anglickým ekvivalentem českého rexe v podobě mesié pissoáru arqona (taky ničemu nerozumí, nikdy nic nehrál a už se na něm projevuje těžké stádium demence), nebo některým z hráčů cpm, že se vlastně nic měnit nebude (podle nich je to přece ok) a že máme radši přejít na CPMa CPM nebo CPMa CQ3. Tak řekne mi někdo dopRdele, co je tohle za komedii? Evidentně není něco v pořádku...
Výsledek? Je jedno co si o gameplayi myslej hráči co ho hrajou (add OSP) x let, hlavně že cpm hráči (který vq3 nastavení asi hodně ovlivní, když ho nikdy ani nespustěj) jsou spokojení.
nic než [TA], smRt arqonovi...



16. 12. 2007

Už minulou neděli sme měli odehrát první zápas play-off s jzd (luker + zubb). Bohužel bratři kempy nemohli a tak se zápas přeložil na úterý večer. V uterý se zase zjistilo, že zubbovic rodina na tuhle party nedorazí a tak se zápas opět přeložil - na čtvrtek.
Čtvrtek byl vlastně mezní den a to nejen proto, že se zápas opět neodehrál, jelikož UPC mělo v hodinách cca 19-23:33 vymRdanej peering do ostatních sítí. Nejdřív sem se dozvěděl, že finále turnaje má bejt už tuhle neděli, protože si to přeje pořadatel (= gamestation.sk), což díky zubbovcům kteří zúžili 8 herních dnů na 2 (středa a čtvrtek) nevypadalo příliš reálně. Po rozhovoru s mafianem sem se dozvěděl, že vykontumuje jzd. Těm se to samozřejmě nelíbilo a tak si nakonec vyplakali přesnutí finále na středu, aby se zápas moh v pohodě odehrát. My sme to s floutym samozřejmě taky uvítali, protože není nic zábavnějšího než nakládat strašnou živejm sochám. Takže pořešíno a je pohoda. Vzniklou mezírku v době, kdy sme měli hrát, sem vyplníl klasicky kvalitním idle a taky sem se poprví podíval na pawouka play-off.
Jaké ovšem bylo moje překvapení když místo FDE (full double elimination ~ WB a LB) vidím jen SE (single elimination). Mimo jiné zjišťuju, že pm (smasher + mzik) už maj jistý druhý místo. To sice fakt nasere, ale ten kvalitní špíček přišel nařadu až v zápětí. V dalšim kole po hře s jzd na nás v pawouku čekají SP.
No tyvole coze?! To si děláš pRdel, ne? - No prostě nás čeká nmy, kterej postupuje ze stejý skupiny, což samozřejmě není možný => špatně nalosovanej pawouk. Píšu to mafianovi a vyptávám se, kdo že "vyrobil" toho po pawouka. Když mi oznámil, že jock0, nemůžu říct, že by mě to až tak moc překvapilo. Takže - dementní maplist a špatně nalosovanej po pawouk v jehož důsledku postoupili opravdu kvalitní hráči až do finále... asi takle bych shrnul současný jockovo highlights v tomhle turnaji. Tomu už se snad nejde ani smát. Inu kvalitní turnájek... thx jocki
Zhruba před hodinou sme konečně odehráli přesunutej zápas s jzd. První mapa - naše volba - pt7. Už od začátku sme se ujali vedení a začali jzdčkářum, kteří mi jasně celej tejden dokazovali, jak si na nás strašně věřej, pořádně nakládat. Dal bych ruku do ohně, že sem kolem 15ty minuty viděl na scoreboardu cca 80:17.S floutym sme daváli dobrý loly a konečnej dmg ~11k u obou hráčů ve vítězném teamu mluví snad za vše.


Druhá mapa - volba jzd - překvapivě vynikající mapa na 2vs2 - dm7. Co si tímhle chtěli dokázat nevim, nicméně já měl už klasicky problémy neusnout. Od začátku sme se ujali mírného vedení. Flateček ovšem zahrál kvalítku pro diváky a nmy trošku víc než rozsekal. Jeho dmg cca 8k na konci mapy, byla vskutku zasloužená odměna. pěkná práce flaty oO


Třetí mapa - volba nevim koho - pdm6. Flouty už trochu vypínal a tak sem se musel v týhle mapě ujmout režije já. Kvalitní pwnage, střídal kvalitní antiaim. I přes nesmyslné skákání a zapomenutí snad všech quadů, sme celou hru drželi vedení o pár fragů. Situace v našem teamu byla inverzní oproti dm7. V jednu chvíli sem se vždycky nakop u 2nmy. O to víc sem se nasmál u výsledných stats abych zjistil, že mam dmg o 2-3k vyšší než naši hRdinové "dáváme si ve dvou 80x wendyho s mašinou" :)))


Výhra 3:0, gg, next.



26. 07. 2006

Plavecká sestava pro dnešní den byla já, Petr, Pekos a Jiří. Když sme dorazili s Pekym k Petrovi dozvěděl jsem se, že místo jiřího hyperkola dneska pojedu na petrově skládačce. Ostatní byli samozřejmě nadopovaní favritam z dob dávno minulých, horákem ze zlata a hyperturbokolem. Cesta byla jako vždy kvalitní... ostatní si pomalinku šlapali a zkoušeli na mě vesměs nějaký tríčky. Nedal sem se a přestože se musel makat asi 12x víc než Armstrong, držel jsem s nimi krok (a to doslova :D). Přijeli sme, zamkli sme kola, zuli se a šel jsem do vody. Ostatní si zase hráli na barbíny a nešikovně to schovávali za to, že si užívají nádherný výhled a skvělý vzduch (zdravím Jiřího). Po pár minutách kdy už to začínalo fakt zavánět, se konečně odhodlali a zapadli do vody. Plavali sme jako včera osvědčenou úhlopříčku. Asi po půl hodině sme se vytrmáceli na břeh a začli kolem nás lítat hovada, vosy, cosy. Sbaštil jsem mnou vyrobený chléb se salámem, kterej byl nečekaně nejmenší na světě a moc mě nezasytil :/ Cesta domu se nesla v klasickém stylu zapadání do sviňskýho štěrku. Odpoledne se konala posilka, která byla opět nejlepší. Pak sem si už musel jít nakoupit nějaký piškoty a tuňáky do Alberta. Jen co sem tam vstoupil nemoh sem si nevšimnout jedný ženský, která měla xicht jak nasranej jezevčík. Úplně mě tahle skutečnost vyvedla z míry a musel sem si na pár minut stoupnout opodál ke zdi a rozdejchat ten megahnus, kterej by pro svoji kvalitu nedali ani na shownomercy bo rotten. Když sem to jakžtakž vydejchal vydal sem se teda dál do útrob dementní budovy. Už skoro po slepu a rychlostí světla jsem nabral věci co sem potřeboval a stoupnul jsem si do fronty u kasy. Kdybych byl býval věděl, co tam na mě čeká, určitě bych tempo zvolnil. Kempim si tak frontu, rozhlížim se kolem sebe a nejdnou si všimu, že předemnou stojej 2 kluci a nějak až moc nebezpečně se ochmatávaj, oblejzaj a búhvícoještě. Při svých veřejných homoseXuálních rádovánkách asi zapomněli, že stojej ve frontě a ne v gaybaru a tak před nima bylo už nějakou dobu místo a zdržovali frontu. Když dokončili své nechutné dílko jeden z nich se posunul na volné místo a ten druhej se otočil a podíval se na místo, kde jsem bohužel stál ja. Najednou se snad nějak dementně zastavil čas bo co a ten buzík na mě čuměl fakt nechutně dlouho a s výrazem jako by právě objevil červenej lak na nehty zdarma. Byla to snad nejhoší chvíle mýho života. Připadal jsem si jak kdyby mě v tu chvíly znásilnilo 30 negrů. Když už se konečně otočil zpátky a vypadli, měl jsem nutkání na místě spáchat sebevraždu jak sem byl znechucenej. Naštěstí sem zachoval klidnou hlavu a radši uskutečnil výměnu zboží za papírek. Doufam, že už nikdy nebudu svědkem podobně kvalitní akce :O



1 2